reklama

Návod na to,ako Vám hodinky vykúzlia úsmev.Prosím, neskúšajte to:o)

Pracujete ? Nič si z toho nerobte, aj ja...:o) Ráno sa mi však podarilo začať veľmi úsmevne, aj keď ten úsmev prišiel až po pol hodine...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
(zdroj: Naďa Vavrová)

Za môjho hlasného výkriku :" NIEEEEEEEEEEÉÉ" mi spadli hodinky pod bubon do práčky. Už som sa s nimi lúčila, vedela som, že sa utopia, nikdy som ich totiž neučila plávať... asi som mala, ale čo už. Potom som začala špekulovať, ako ich vytiahnem a podám im prvú pomoc. A tak som do uzáveru práčky prištikla sveter v predpoklade, že hodinky sa zachytia o tú chlpatú potvoru.(Nesmejte sa...priznajte si, že aj Vy občas robíte veci, nad ktorými sa neskôr sami pozastavíte, prípadne Váš rozum... :o))...A tak som otočila bubnom dookola, nooooóó, skoro mi to vyšlo, keby tam nezostal aj sveter... a bubon sa nezasekol ! Nakoniec som prišla na to, že bubon ma na spodnej strane vo vnútri umelohmotný kryt, ktorý sa da otvoriť! Otvorila som ho za pomoci nožíka, vytiahla som sveter.... aj moje hodinky (hurááá!!!!!), ale kryt sa mi zatiaľ nepodarilo dať naspäť...Akú veľkú radosť som mala, že v bubne nebola voda, to už je ťažko opísať, takže hodinky dokonca aj idú a ja sa usmievam zakaždým, keď sa pozriem koľko je hodin.....Pekný dníček Vám.... :o) 

Nadežda Vavrová Golianová

Nadežda Vavrová Golianová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, zavislý na úsmevoch druhých ľudí a na čokoláde..., s optimistickým nahľadom na nášu krátku návštevu na Zemi... Zoznam autorových rubrík:  zo životaPotulky po ÍrskurodinaÍrskoFotkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu